Stängt pga fikapaus! Matfabriken, jag, stä...

img_6807 (MMS)

Stängt pga fikapaus! Matfabriken, jag, stänger       en stund för att fylla på med lite fika i form av ett wienerbröd, latte, gjord i kaffemaskinen vi fått av svärmor, och som alltid ett glas vatten. Lill käkar och käkar vilket är bra för jag märker att det mer milk nu än igår, härligt! Natten gick bra men det enda Lill vill är att suga på tissen, så min sömn blir väl inte den bästa. Men eftersom att min man är världens bästa så fick jag sova några timmar extra på morgonkvisten! Nu när Lykke och Lill sover passar jag och Love på att mysa i soffan framför en film, jag njuter av mitt fika och Love njuter av oliver och ett glas mjölk. Livet är bra härligt!


Kommentarer
Postat av: Annelie Ridderheim

Låter som ni har det härligt! Skönt att mjölken runnit till. Följer er här på bloggen i väntan på att få träffa er längre fram. Kram på er!

2010-09-15 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0