Städa

Sådärja! Nu har jag varit duktig. Jag har nämligen städat hela lägenheten. Japp,  jag har, med några matstopp då Lill ropat efter käk, dammsugit, torkat golv, tvättat en maskin med kläder och nu ska jag snart ta och putsa fönster och speglar! Jag känner mig otroligt nöjd!

Min älskade man är och spelar golftävling, Love och Lykke är hos farmor och farfar så det är därför jag har städat. Ja men det är ju så mycket enklare att städa en lägenhet som är tom än en lägenhet full med livliga ungar! Love och Lykke ska till och med sova över hos farmor och farfar så jag och Lill har hela kvällen för oss själva, mysigt! Vi tänkte softa framför tv:n, lägga oss tidigt och bara sova, sova och sova (ostört hela natten lång)! Eller jag vet, jag ska ta och sätta mig ner och skriva om Lills födelsedag samt lägga ut lite bilder från de senaste dagarna, ja jag har ju tid till att göra det nu. Det är på tiden!

Annars rullar allt på. Lill sköter sig fortfarande finfint. Om jag ska vara ärlig så märker man inte av henne så mycket då hon sover, i stort sett, hela tiden. Mina nippels är fortfarande ömma men det börjar faktiskt bli bättre så om några dagar är  nog såren som bortblåsta!

Hallo ballo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0