Mvc

Nu har vi precis kommit innanför dörren. Vi har besökt både Mvc och sjukhuset. På Mvc gick det bra, fina värden och bebbens hjärta slog som det skulle. Igångsättning kommer att ske senast den 19/9, oj så skoj! NOT! Vi räknar dock med att vi redan fått vår efterlängtade bebis då!

Min barnmorska erbjöd mig iaf hinnesvepning och jag tog givetvis chansen. Så hon gjorde som hon skulle och det gjorde förstås ont på mig och magen blev stenhård. Hon kunde iaf känna att den yttre livmodermunnen var öppen men inte den inre och att livmoderhalsen fortfarande var lång, den ska vara kort och nästan helt utplånad när det är dags, så jag var inte "mogen" ännu. Men nu hoppas jag på att hennes hinnsvepning gick bra!

Efter Mvc drog vi till sjukhuset där Chrill skulle ta de vanliga proverna vilket gick som smort!

Sen brummade vi till stan och käkade lunch på Chaow Praya River, det var gott så gott! Mätta och belåtna gick vi hand i hand till Rummet. Där kikade vi om de hade ett tyg vi sett och tänkt köpa. Givetvis hade de inte tyget så vi promenerade därifrån. Det är nu det händer grejjer... Jag får ont i magen och måste vila mig lite titt som tätt. Vi styr stegen mot bilen och drar hem. Så nu ligger jag här, med lite molvärk i magen men inte så mycket mer. Jag hoppas dock att det kan vara något på g.

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0