Laddar

Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten och det blev så mysigt så, hösten är verkligen härlig på så vis! Jag har även skurit massor med grönsaker och gjort en smaskig dipp, så nu ska vi minsann ladda våra batteriermed vitaminer!

Jag har fortfarande inga känningar så vi tar det hela med ro och låter bebisen få komma när den kommer. Christian och jag har snackat om det idag och jag måste sluta stressa upp mig. Barnet kommer när det kommer och så är det med det, vare sig det är inatt eller om 12 dagar.

Imorgon ska jag till Mvc men jag har inte kikat vilken tid ännu och jag måste komma ihåg att lägga fram ett kissrör så jag inte glömmer att ta ett urinprov av morgonurinet. Ja, jag brukar lägga fram ett rör på handfatet så jag inte glömmer, ojojoj så smart jag kan va då!

Håll tummarnan att mina värden är bra. Jag ska kanske säga att jag har fått tagit två alvedon, en i morse och en på eftermiddagen, pga huvudvärk...

Nu ska vi mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0