Fy

Inte trodde väl jag att jag skulle behöva gå på "övertid" med det tredje barnet. Näe, jag trodde väl att jag skulle få runt utsatt tid, kanske till och med lite tidigare....men ack så fel jag hade/har! Så nu ligger jag här och är bitter, bitter på barnet i magen som aldrig verkar vilja komma ut.

Alltså, jag har verkligen inga känningar eller tecken som helst på att bebisen skulle vilja komma. Vad gör jag för fel? Jag tycker ju att jag gör allt som man kan göra. Jag vilar, jag är ute och går prommisar och jag försöker att slappna av och inte stressa. Så varför, varför kommer den inte ut någon gång?!

Därför går jag och lägger mig nu och hoppas på en ny och bättre dag imorgon!

-Hejja hejja friskt humör....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dök på din blogg via Sannies blogg. Håller tummarna att bäbisen kommer inatt. Övertid suger, jag vet... :-( Olle är född på BF+11 och inte ens då var han egentligen sugen på att komma ut.. Heja heja!!

2010-09-11 @ 22:05:40
Postat av: Annelie

Tänker på dig varje dag nu Katarina. Gick ju över 7 dagar med Thelma så jag vet hur det är. Det värsta är ju att det inte går att påverka, bara att kämpa på. Lycka till när det händer och hoppas det är snart! Kramar

2010-09-12 @ 02:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0