Bildlös blogg

Ja, detta har verkligen blivit en bildlös blogg på sista tiden. Jag tycker personligen att bloggar som aldrig har bilder är tråkiga bloggar och nu är min blogg lika tråkig...borde skärpa mig, verkligen! Men, just nu skiter jag i det för jag har andra saker att tänka på. Gissa vad? Precis, bebisen i magen som aldrig verkar vilka komma ut. Jag har fortfarande absolut inga känningar. Men när jag tänker efter så var det ju precis så när jag väntade Love också. Jag hade inte haft några känningar what so ever på hela dagen och kvällen förrens pang bom klockan 01:52 på natten då allt satte igång med buller och brak. Så om jag har tur kanske det blir så inatt också....fast jag ska berätta att jag nuförtiden, innan jag går och lägger mig, inte tänker att jag ska få barn på natten eftersom att det aldrig har blivit så hittills. Näe, jag brukar typ tänka, inte i natt för jag är för trött!

JO, jag har ju glömt att berätta att Christian har skjutit fram sin operation. Han skulle ju som sagt åka till Malmö den 13/9 och operera njuren men nu är allt framskjutet till i början på Oktober. Detta medför att jag ej längre känner mig stressad att ploppa ut ungen. Ni förstår inte hur stressad jag varit, skitstressad! Jag har typ gått och känt mig dålig för att jag inte har kunnat föda fram ungen i "rätt tid". Nu behöver jag inte vara det längre och det känns så skönt, rent av befriande!

Nu ska jag bara kika på ett avsnitt av halvåtta hos mig sen ska jag sussa!

Hej hej!

Och för att detta inlägg inte ska bli bildlöst lägger jag in en favoritbild på mina älsklingar!

Smackenprommis September 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0