Utkast: Nov. 15, 2010

Barnen sover och vi sitter här och myser. Jag har tänt de obligatoriska ljusen så det råder mys på hög nivå! Jag mår bra! Jag trivs!


Jag sitter här och ska fixa fram en bild på Lykke som vi ska sätta in i tidningen. Lykke fyller ju faktiskt 2 år på torsdag, heelt galet att hon har blivit så stor! Idag när vi var och hälsade på hos barnens farmor och farfar fick hon tjuvstarta med att öppna paket. Hon fick en superfin klänning från Villervalla. Lill och Love fick också varsin present. Lill fick likadan klänning som Lykke och Love fick superfina byxor också dom från Villervalla. Tack tack farmor och farfar!

När Lykke sov sin lunchlur  passade jag och Love på att baka. Vi tänkte att vi skulle baka lite för att sedan åka hem till farmor och farfar och fika. Ja, farmor och farfar drar till Azorerna på semester imorgon. Så vi överraskade de med fika och det var väldigt uppskattat!

Imorgon börjar även Christian sitt nya jobb och det ska bli så spännande att höra hur det är. Jag är så glad att det äntligen har lossnat. Christian skulle ju ha blivit galen av att bara gå här hemma och skrota. Tänk nu har han liksom ett jobb som han är utbildad för och jag hoppas att han kommer att trivas. Han har redan fått en inbjudan till julbord och såklart är jag medbjuden, spännande! Jag har faktiskt redan fixat barnvakt till Lill så nu är det bara för mig att börja pumpa... Jag resonerar som så att jag inte tänker hålla på att vänja Lill med att ta nappflaskan för är hon riktigt hungrig så kommer hon att ta flarran iaf!

Imorgon ska Lykke till tandläkaren för första gången. De ska verkligen bli spännande och se om hon ens kommer att öppna sin lilla mun...men men, det visar väl sig.

Nu har klockan blivit så mycket att det är dags för sängen...japp, är man småbarnsförälder så är man!

Jo, jag kan nog inte hålla mig...jag ska läsa till våren fast bara några kurser!

Haj haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0