Tisdag

Det snöar ute och det tycker jag är mysigt! Men jag måste säga att det inte är så roligt då jag ska upp med ungarna på dagis...fan, jag kommer ju inte upp för backarna med bilen! Det är ju så branta backar upp till deras dagis och sen tror jag även att våra vinterdäck inte är dom bästa heller....för när jag har brassat på med världens fart för att ta mig upp för backen blir jag ändå ståendes, slirande, i mitten av backen! Men det som är mest frustrerande är att alla bilar som är bakom lätt bara kör om mig varpå jag snällt måste backa ner igen. Jag snackade med min mor och hon skulle ta ett snack med far så förhoppningsvis får vi nya av honom....herregud, vintern har ju knappt börjat!

Barnen skulle fotograferas på dagis idag så det var två snyggingar i finkläder som jag skjutsade idag. Lykke fick knäppa så fort vi kom dit. Hon ville inte sitta själv så hon fick snällt sitta i mitt knä och då gick det toppenbra! Sen hämtade vi Love så att de fick knäppa en syskonbild och även den blev superfin ( jag tjuvkikade på bilden och den blev så fin så).

Nu sitter jag här och väntar på att Lill ska vakna. Japp, hon somnade i på vägen hem och sitter fortfarande och sussar i babyskyddet. Det börjar dock spänna i tuttarna så jag måste nog väcka henne snart. Hon måste hinna käka innan vi ska möta upp grannen och grannbebisen. Vi ska nämligen gå ner till stan och fika lite, mysigt! 

Aja, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0