Ont i huvudet

Mitt huvud värker, min tunga gör ont och det kliar i halsen. Är jag påväg att bli sjuk månne? Jag hoppas att det går över snart.

Just nu sitter jag och letar efter en vinteroverall till Lill. Min mor kommer att betala den, ja eftersom att Lill inte har så lång önskelista, eller förresten har hon ingen alls, och saknar en vinteroverall blir det perfekt med en tidig julklapp. Denna från Molo är jag sugen på!

Bild från babyshop.se

Jag vet dock att den finns på affären nere på storgatan så jag kanske går ner och "provar" den på Lill imorgon...vi får väl se vad det är för väder imorgon, det ryktas ju om att det ska bli snöoväder?!

Näe, nu måste jag ta mig en alvedon, orkar inte ha ont längre!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0