Nu är det nära!

Jag sitter och kikar på Lill när hon gymmar. Hon har ju länge kommit över på sidan och nu är det inte långt ifrån att hon rullar över och hamnar på magen. Herregud, vart tar tiden vägen liksom?!?!

Lykkes feber håller i sig, men hon har inte alls så hög som inatt. Hon tog sig en långkörare till lunchsovning och sov i tre timmar! Hon har även ätit väldigt bra idag, faktiskt nästan bättre än vad hon brukar så aptiten är det inget fel på! Hon blir iaf hemma med mig imorgon och får gå på dagis på torsdag igen.

Imorgon fyller svärfar år så då är vi ditbjudna på middag,mysigt! På fredag ska jag och Christian på årets första julbord. Love och Lykke lämnar vi hos farmor och farfar, de ska även sova över där, men Lill får följa med oss, ja det blir ju ett lungt och stillsamt julbord så hon kan gott få hänga med.

På lördag bränner vi av årets andra julbord, denna gång är det tillsammans med Chrilles nya jobb. Men den här gången får inte Lill hänga med, näe henne lämnar vi hemma tillsammans med Love, Lykke, mormor och morfar. Så jag måste ta och börja pumpa ur och frysa in nu. Förhoppningsvis kommer jag även att kunna ta mig ett glas elle två...först tänkte jag ta bilen ner ifall jag måste åka hem pga att Lill är vrång men nu tror jag minsann att det bästa är ju om pappa skjutsar ner oss och får hämta mig om det krisar, ja det tar ju bara några minuter att åka ner till stan ju! Åh, det ska bli så kul attfå sminka till sig lite!

Näe, nu ska jag mysa med min man!

Haj!

Kommentarer
Postat av: Carina (Carros mamma)

Hej Kattis! Du vet ju att jag tjuvläser här ibland. Jag måste säja att jag tycker att du är helt fantastisk!Ingenting verkar jobbigt. Tre barn! Du måste vara född till att vara mamma! Fortsätt så och ta hand om din fina familj! Kram

2010-12-01 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0