Förberedelser

Här håller vi på, eller ska, förbereda inför födelsedagsfirandet imorgon. Tänk att vår fina lilla Lykke redan fyller två år. Därför måste vi ladda batteriet till filmkameran, klart vi måste filma henne när vi väcker henne med sång och paket. Sen har jag några presenter kvar som måste slås in. Annars har jag bakat färdigt det som skulle bakas förutom tårtan, men den gör jag iordning imorogn på dan när kidsen är på dagis.

Tandläkarbesöket med Lykke gick toppen. Hon satte sig på stolen, öppnade munnen och lät tandläkaren titta och räkna hennes tänder. Det var en stolt tjej som gick därifrån med sin nya ring, som hon själv noggrannt valt ut, på fingret och sin rosa tandborste.

Nu vill visst min man ha datorn så jag måste sluta.

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0