Uppe sen sju

Vaknade av att Love kom in till oss. Han ville ha välling. Chrill gick upp och gjorde iordning en flarra och vi försökte somna om. Love vill dock annat, han ville kika på morgontv. Chrill var också pigg så han gick upp med Love varpå jag och Lykke snusade vidare. Men, när jag väl vaknat så kunde jag inte somna om. Jag låg och tänkte på att jag kanske skulle ta och masa mig ner till tvättstugan och tvättaupp alla gravidkläder som jag hämtat hem från min mor och far. Ja, vi har ju en egen tvättmaskin i lägenheten men ibland, särskilt när man har mycket att tvätta, är det ganska schysst att tvätta i tvättstugan.

Jag har nu tvättat många maskiner och fått in allt där det ska va. Jag har även hunnit med att steka plättar, dammsugit, dammtorkat och putsat fönster! Jag kan således ligga här i soffan och ta mig en välförtjänt surfpaus!

När jag surfat färdigt tror jag banne mig att jag ska ta och baka något, Love fyller faktiskt tre år på fredag! Vår älskade Lovegos!

Varför ska vädret suga när det är helg? Jaja, det är väl bara att gilla läget.....men när Lykkeplutt vaknar får det gärna ha slutat att regna!

Hepp pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0