Showgirl!


It´s up to...

you New York...

Neeeew Yoooooork!!!!

Denna lilla show utspelade sig igår på förmiddagen när regnet öste ner, jag kan säga att den verkligen livade upp det trista vädret! Det är även därför som hon har på sig lite roliga fulkläder....ja, när man är hemma behöver man ju inte slita på sina snyggaste kläder....men även om kläderna är fula så är flickan i kläderna världens finaste!!!! Lykke Jansson, du är, precis som sjuksköterskan på bb sa, en väldigt speciell flicka!! Vi älskar dig!

Klockan är snart åtta och barnen har blivit skjutsade, av Chrill, till dagis. Jag sitter här och tänkte leta en artikel men inser nu att det är bättre att jag klär på mig och drar till skolan istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0