Otroligt

Alltså jag blir snart galen, fast mest ledsen. Love är sjuk...igen, hur länge hann han vara frisk nudå, typ en vecka?! Jag hatar våren när den är så här kall och blåsig! Men det är inte bara vårens fel utan även alla dessa föräldrar som låter sina barn gå på dagis fast snoret rinner osv!

Love har iaf hosta, ögoninflammation, snorig och febrig. Han har precis kommit över till vår säng och lagt sig med Chrill som inte heller är pigg även han har feber och är snuvig. Så imorgon får killarna, och jag tror även att Lykke får, stanna hemma och kurera sig. Jag  hoppas inte att denna förkylning går över i en öroninflammation för då dör jag! Jag tycker mig också, kanske inbillar jag mig, att Love har börjat höra sämre. Han frågar ofta va och säger att jag ska prata högre för han hör inte vad jag säger. Detta kan ju vara sviterna av alla hans öroninflammationer. Jag ska iaf ta ett rejält snack med läkaren nästa gång vi ska på återkoll för öronen.

På fredag lämnar vi barnen hos min mor och far för att sedan ta bilen till Sthlm. Vi har bokat in oss på ett fyrstjärnigt hotell på Östermalm och där ska vi sova gott, äta god frukostbuffé. Sen ska vi även äta goda middagar, träffa kompisar, shoppa och bara rå om varandra, ja för det gäller ju att passa på nu innan bebisen kommer! Jag längtar otroligt mycket och hoppas att ungarna hinner krya på sig för det skulle ju vara tråkigt om vi inte skulle komma iväg.

Oj oj oj, vad bebisen sparkar hårt nu, ja, det måste ju vara en kille för så här hårt sparkar nog inte en tjej......inte har vi något arbetsnamn på bebisen heller. Hm, jag ska nog ta och tänka ut något bra tills nästa gång.

Näe, nu ska jag ta och krypa ner brevid mina älsklingar och hoppas att jag får några timmars sömn innan det är dags att gå till skolan.

Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0