NÄ nu....

Jag har verkligen åkt dit på bihåleinflammtion alltså. Mitt huvud värker och det känns ungefär som att ögonen ska ploppa ut snart samt att jag har ont i överkäken och för att inte tala om snoret...men det bespar jag er! Jag trodde och kände mig faktiskt mycket bättre i morse, ja efter en alvedonbrus och nässpray, men iaf. Men när jag kom hem från skolan så bara sklöjde det över mig igen och det är värre än någonsin. Japp, det blir till att ringa farbror doktorn imorgon och vila mig i form.

Barnen då? Jo, tack de börjar väl sakta men säkert att bli bättre...trodde jag ja! Lykkes ögon var bra imorse men när jag kom hem från skolan möttes jag av en tjej med det ena ögat svullet som ett plommon och det var det ögat inflammationen började på först, så det har alltså tagit om....kul, jomenvisst! Love börjar dock bli mycket bättre, men även han får stanna hemma imorgon, bättre en dag längre hemma än att gå till dagis för tidigt.

Bebben i magen, vi kan kalla den för boblins, mår toppen! Boblins lever om och gör sig påmind flera gånger per dag och jag njuter av att känna alla sparkar. Jag är ju även så nyfiken på vem den där boblins är, hur den ser ut, ja, kommer den se ut som Love och Lykke när de var bebisar, ljust fjunit hår eller kommer den ha mörkt fylligt hår?! Ja, tankarna är många och för varje dag som går så blir det mer och mer verkligt, att vi verkligen ska få en till bebis, vi är llyckliga och yckligt lottade!

Nu börjar Lykke bli trötter så det är bäst att sluta!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0