Baka baka liten kaka

Jag bakar en kaka...men jag vette sjutton hur den kommer att smaka...

Love hoppade över att sova lunch idag, han var minsann inte trött alls och okej då behöver han inte sova heller. Men när klockan var runt 18  började han berätta hur trött han var. Så efter ett bad och lite välling, lite efter 19, sov han sött. Lykke däremot hon ligger fortfarande och försöker att komma tillro, trots att vi la barnen samtidigt. Fast å andra sidan så sov ju hon lunch i några timmar också....

Jag sitter och väntar på att kakan ska kallna så att jag kan smeta på lite glasyr. Min plan var att söka en artikel, ja vi måste ha en till artikel till vår rapport, men då kommer jag inte in på bibblans artikelsöksida, typiskt!

På tisdag är det dags för ett besök på Mvc igen. Det ska bli mysigt att lyssna på hjärtljud och se så att allt är bra!

Nu ska jag hjälpa min älskade man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0