27 veckor

Japp, då har jag passerat den magiska siffran 100 och nu återstår det alltså  "bara" 97 dagar kvar innan jag beräknas föda Loves och Lykkes syskon, galet värre!! Jag mår fortfarande toppen och så länge jag gör det så kör jag på för snart, snart vet jag att jag kommer vara mycket tröttare och då kommer jag inte orka lika mycket som jag gör nu, så jag ger gärnet!

Vi har precis kommit hem från en trevlig grillfest och jag fattar inte hur ungarna orkade vara vakna så länge, de brukar ju vanligtvis ligga och sussa runt åtta snåret. Nu tänker man liksom att de kommer sova så länge imorgon då de fick vara uppe så länge, men icke, de kommer ju vakna precis lika tidigt, 06:00, som alla andra dagar bara för att vi vill sova lite längre....men men, vi överlever nog!

Imorgon så ska vi gå på cirkus. Love har fått biljetter så det blir antingen jag eller Chrill som följer med honom. Loves kalas gick toppen, vi fikade och ungarna lekte. Han fick även supermånga presenter och alla var såklart toppenbra! Den bästa presenten var nog cykeln som han fick, han ville ut och cykla på kvällen när gästerna gått och han var säkert ute en timma och cyklade fram och tillbaks som en galning. Även idag har han cyklat som en tok, gullunge! Han har ju bara haft en sk balanscykel innan så han har ju verkligen en superbra balans så vi siktar på att ta bort stödhjulen om några veckor!

Jo, jag ligger 20 kilo plus nu och jag har 13 veckor kvar....hur ska detta sluta.....men men, jag oroar mig inte så mycket för det. Det gick ju bra att gå ner alla kilon, 35, som jag gick upp när jag väntade Lykke.

Nu, mys med min salongsberusade man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0