Storebror och lillasyster

Här sitter jag och surfar runt. Om en kvart ska jag in till grannfrun på lite lunch, härligt värre! Det är ju så bra att hon också är gravid för då är man liksom hungrig såhär tidigt som klockan 11!

Love är på dagis, Lykke är hos min mor och far och Chrill är på jobbet. Själv har jag lite fix att göra idag. Jag skulle egentligen behöva dra ner till stan en sväng för att lämna tillbaks några felköp....men jag vet inte om jag orkar då det blåser så sjukt mycket! Solen som lyser skulle ju vara så varm om det inte blåste....jävla blåst! Usch, grinkärring nr 1 det är jag det! Närå, men jag vill att det ska vara varmt nu!

Annars är allt finfint. Imorgon går jag in i vecka 28, galet! Jag har även börjat att få halsbränna....inte så härligt precis men så här är det ju att vara gravid. Busen lever om och sparkar hårdare och hårdare men det är bara mysigt, undra sa flundra vem som hyr...

Näe, nu är den snart 11 så jag ska väl ta och dra på mig ett par mysbrallor! Men innan jag gör det så bjuppar jag på mina badbarn!




Storebror "smörjer" lillasyster med skum!
Love & Lykke = våra älskade ungar!

Ojojoj, nu är jag några minuter sen! Better go!
Hepp!

Kommentarer
Postat av: Annelie Sjöbom

Vilka ögon Lykke har.=) Superfina barn båda två.

2010-06-04 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0