Sommarlov!

Idag är det opponering som gäller för mig. Jag ska bli opponerad på och opponera på en annans uppsats. Jag har absolut inget emot att bli opponerad på, för det är en bra uppsats. Jag tycker dock inte att det ska bli så kul att opponera då uppsatsen jag ska opponera på är så...ja, dålig. Den uppfyller inte kraven, har inte med all kurslitteratur, felaktig referensteknik, saknar innehållsförteckning, ej fullständig referenslista osv....ja, sjukt dålig! Mitt upp i allt ska jag då sitta och säga något som var bra med den......hm.....ja, den var iaf "luftigt" skriven....det är apsvårt alltså! Jag skulle tusen gånger hellre opponera på en bra uppsats, jag vill ju inte såra de som skrivit den, men samtidigt så blir ju jag bedömd på hur jag opponerar osv. Jaja, vill bara att det ska vara över snart!

Efter opponoeringen har jag sommarlov! Det ska bli så otroligt skönt! Jag hoppas dock att vädret kommer att bli lite varmare och att solen kommer att lysa alla dagar under hela sommaren...kanske lite mycket begärt, men ändå...önska får man väl! Jag ser fram emot att bara få mysa med min man, barn och bara njuta av att magen växer och att boblins i magen mår bra. Ja, har jag sagt att jag tror att det är en kille som hyr stället nu...hade en dröm där allt tydde på att det var en kille....

Nåja, nu ska jag ta mig något att fika. Men hallå, det började ju så bra i morse, med fint väder och sol. Nu har solen övergivit oss och det är alldeles vitt på himlen.....fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0