Prommis

Har precis kommit hem från en prommis runt Sidsjön med min vän Mari. Det var verkligen såå skönt och jag är förvånad hur bra det går att gå och då menar jag att vi verkligen gick i en rask takt runt hela sjön. Okej, jag flåsar men kroppsligt gick det toppen. Nu längtar jag verkligen tills att jag har ploppat ut ungen i magen för att sedan få börja gå prommisar och banta! Yes, jag ska bli superfit!

Nu vilar jag mina ben högt och dricker mycket vatten. Jag är supernojjig över att få åderbråck då jag igår efter en dusch tycktes mig se något konstigt på vaden, men Chrill ser inget och tycker att allt ser normalt ut...och det kanske det gör...men jag vill verkligen inte få åderbråck...

Har massor med bilder på iphonen men jag orkar inte hämta den och sladden nu så det blir ett bildlöst inlägg.

Idag har jag varit på MVC. Det gick toppen och alla värden ser finfina ut! Hjärtljuden på bebben var återigen 135 slag/min och det berodde nog på att knodden låg och sussade. Men bebben ligger iaf nu med huvudet neråt vilket känns toppen så jag hoppas att den ligger kvar så resten av tiden!

Efter MVC gick jag ner och mötte min mor och Lykke för en lunch. Sedan blev det lite shopping men jag hann inte alls gå och kika på allt jag ville så jag och Lykke ska nog ner en sväng imorgon också. Vädret är ju ganska nice nu så blir det finväder imorgon vill jag nog sola mitt bleka nylle lite.

Jaja, nu ska jag mysa lite med min underbara man som förövrigt bara har två arbetsdagar kvar av detta skift innan han är ledig i sex dagar igen. Jobba fyra dagar är ledig sex, hur bra är inte det liksom!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0