Nä....

Jag och Lykke softar i soffan. Lykke har precis hämtat sin docka  och en blöja, hon ville att jag skulle sätta på henne, dockan, blöjan. NÄr jag gjort det så gick hon och la henne i vagnen för då skulle hon visst sova...trodde jag iaf! För när jag fågade Lykke om dockan skulle sova så svarade hon, -nää....Nä, är förövrigt Lykkes favvo ord just nu.

Idag tänkte jag först att vi skulle ner till stan och lämna igen felköpen som jag snackade om tidigare men det blev visst inte så iaf. Jag och Lykke blir nämligen uppplockade av systeryster och sedan hämtar vi upp mamma för att sedan dra vidare till min mormor och morfar för lite fika! Det ska bli mysigt!

Kanske drar jag till stan när vi kommit hem. Jag måste verkligen lämna tillbaks grejjerna samt att jag skulle behöva införskaffa mig ett par gympaskor då jag har tänkt att jag ska börja gå en prommis, i den mån jag orkar såklart, runt sidsjön varje dag. Jag menar jag känner mig otroligt pigg så varför inte skaffa mig en schysst grundkondis inför den kommande förlossningen. Det är ju helt galet att om mindre än 12 veckor kommer vi ha en till familjemedlem hos oss och vi kommer alltså vara en familj på 5 personer! Wow alltså!

Love snackar om bebisen ofta nu. Han vill känna på magen och han älskar att höra om då jag berättar om när han var liten och låg i min mage och åt mjölk från mina bröst osv. Sen är det mycket, -varför då?  nu också. Tänk att Love har blivit så stor liksom, tre år! Han kommer till hösten att börja på samma dagis som Lykke och då kommer ju både Love och Lykke att gå 15-timmars. Det kommer de att göra i ett år medans jag är hemma med boblins. Sen kommer Love bara gå ett år till för att sedan börja i förskoleklass, huuur fort ska tiden gå egentligen?!?!

Lite mycket svammel, men så är det ibland... nu ska vi klä på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0