Status

Det gick tipp topp på Mvc för mig. Bebben och magen växer som det ska. Love tyckte dock inte att barnmorskan skulle trycka så hårt på min mage för då kunde hon göra illa bebisen. Barnen skötte sig hur bra som helst under hela besöket och Love ställde många "varför då" följdfrågor på allt barnmorskan sa.

Tänk att vi snart har bebisen hos oss! Hur många dagar kan det vara kvar nu, typ 44 eller nåt?! Jaja, tiden rusar iväg och vi längtar ihjäl oss! Igår tog vi hem kartongerna med minikläder så nu har vi sorterat och ska tvätta för att sedan vika fint i byrån som står och väntar på att bli fylld...mys!

Jo, besöket hos farbror doktorn gick också toppen, hon hade inga röda öron utan det är bara en vanlig förkylning. Lykke satt så fint och lugnt när doktorn kikade i öronen, lyssnade på lungor och hjärta, duktiga unge! Love förklarade för doktorn att hans lillasyster snart fyller två år och att hon är ganska liten och lite jobbig, hon brukar ta hans leksaker men det gör inget för att han är tre år och då är man en stor kille. Och en gång hade han också ont i öronen och då fick han äta medicin som inte smakade gott och när han ätit upp all medicin då fick han en present....osv osv....han snackade i ett kör!

Nu har barnen snart sovit i två timmar och jag har skrotat runt här hemma, sorterat tvätt, mulat nektariner och nu slutligen ligger jag och slösurfar lite. När barnen vaknat och käkat lite mellis drar vi hem till min mor och far, japp, vi busar och käkar middag där ikväll. Chrill har börjat jobba igen så det är ju trevligt med lite sällskap!

Nu är det någon som sparkar så hårt att datorn håller på att åka i golvet!

Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0