Solbränd gravidmage

Ajajaj, jag har bränt mig på magen idag. Nu ligger jag i soffan och har ont...inge solning av magen imorgon!

Love har nu påbörjat sitt sommarlov, ja alltså han gick sin sista dag på sitt dagis igår så till hösten börjar han på samma dagis som Lykke och det kommer bli toppen! Love bjöd på glass igår och det var verkligen uppskattat. Han pratar mycket om att han ska byta dagis så det känns som att han är väl införstådd i vad som komma skall, dessutom så kommer han ju vara ledig tills i slutet på augusti innan han skolas in så det blir kanon det!

Idag har vi haft det väldans mysigt. Vi har hälsat på hos min mormor och morfar. Där fikade vi och käkade lunch, mormor gör väldigt goda pannkakor! Sen åkte vi till mina föräldrar och där badade vi, hoppade studsmatta, käkade glass och hade vattenkrig, både Love och Lykke sprang med vattenslangen och jagade sin mormor.

Nu ligger jag och kikar fotboll med min husband men ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska det återigen bli fint väder och det betyder bad bad bad bad!

63 dagar kvar....

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0