Oj oj oj, vilken värme! Jag klagar inte, j...

img_6807 (MMS)

Oj oj oj, vilken värme! Jag klagar inte, jag älskart! Just nu sitter jag på vår uteplats, i skuggan, och läser bok. Barnen och Chrille ligger inne och sover, de har snart sussat i två timmar! Vi har världens bästa lägenhet då den är sjukt skön och sval på sommaren! Några minuter efter tio imorse var vi på Kubenbadet. Där badade vi och hade det mysigt fram tills klockan slog halv ett då vi brummade hem så att våra små kottar kunde få sova lunch i vår svala lägenhet! Alltså har vår dag, hittills, varit alldeles perfekt! Efter middagen drar vi, barnen och jag, Chrille jobbar, till svärisarna och myser. Love ska även få sova över där inatt vilket han ser mycket framemot. Nu ska jag fortsätta att läsa lite bok.  Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0