Hm, vad är det för dag nu igen....

Är det något som jag ej har koll på nu så är det dagarna. Jag är helt dagvild, men det är inte så konstigt för har man "semester" så har man!

Nu på förmiddagen har vi, barnen och jag, varit på Norra och lekt. Vi kom dit runt nio och åkte hem runt halv tolv. Jag orkade inte åka till badstranden idag, tänka sig men man kan bli mätt på att bada och sola också! Istället kikade vi på djuren, lekte i lekparken och fikade. Sen brassade vi hem för att steka plättar. Så nu ligger barnen, mätta och belåtna, och sover och jag softar här men ska ta med mig en bok och sätta mig i solen en stund tänkte jag. Det är verkligen inte lika varmt idag som de dagar som varit och det är superskönt! Jag börjar bli en levande kamin och inatt bevisades det verkligen, sov som en kratta hela natten!

Näe, jag ska väl ta och masa mig upp och ta med mig boken och en glass kanske!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0