Förberedelser

Här har vi varit vakna sen lite efter sju. Jag hörde hur Lykke började böka och stöka och kort därefter hörde jag hur Love ropade på Lykke. Så vi klev upp, fixade välling och la oss framför tv:n och kikade på barntv. Nu har vi käkat frulle och är i full flärd med att packa badväskan. Japp, vi drar till badet! Eftersom att de öppnar klockan 10, lite sent tycker jag, hade gärna sett att de öppnat 9 istället, så kommer vi att hänga på låset! Vi beräknas vara där mellan 10-13 och då vi ska hem och sova lunch, eller inte jag utan barnen såklart! Jag kommer att försöka tvätta och börja småpacka lite eftersom att vi drar till Sthlm imorgonbitti.

Nu ska jag gå och känna om tortellinin har kallnat samt skära lite grönsaker....

Bad bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0