Dålig uppdatering

Jag vet, det har varit dåligt med uppdatering den sista tiden....men jag har mina skäl....i nuläget är det inget jag berättar eller ens orkar berätta utan jag väntar tills allt är löst, men jag skriver när lusten faller på.

Annars så älskar vi, hela familjen, värmen! Det är så skönt att äntligen få sätta på ungarna shorts och klänning! Badat har vi gjort alla dagar som varit fina. Både Love och Lykke älskar vattnet, jag får verkligen dra upp de från vattnet, båda med blåa läppar, trots att de säger att de inte fryser..

Hela helgen och jag tror banne mig att hela nästa vecka ska vara fin och det passar ju bra för på tisdag sätter vi oss på tåget mot Sthlm. Japp, vi åker dit för att bo på hotell, gå på skansen, gröna lund, junibacken och bara ha det mysigt tillsammans. Jag längtar, känner att jag behöver byta lite miljö.

Bebben i magen är ganska lugn faktiskt och jag hoppas att den kommer vara det när den kommer ut också....önsketänkande kanske....jag mår fortfarande väldigt bra förutom att jag fått lite ont i ena foten. Jag tror dock det beror på att jag gått ganska mycket samt att jag blivit tung, eller ja, tyngre....men jag klagar inte för  i övriga kroppen mår jag prima!

Nu tänkte jag faktiskt bjuppa på några bilder från midsommar och vecka 31 magen!

Jag med en nyvaken Lykkeplutta

Nu är Lykke liite gladare...popcorn är gott!

Loves och Lykkes fina kusin Elicia

Nästan hela familjen Jansson. Love låg och sov.

Äntligen! Love är vaken!

Mina fina älsklingar!

Love mular godis och kikar på bollracet

Jag med kulan, vecka 31

 

Nu har jag borstat tänderna och tänker hoppa ner i sängen och sussa! Imorgon vankas bad, förhoppningsvis, och besök hos mormor och morfar!

 

Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0