Otur

Hur mycket ska vi behöva, eller vi, Christian, stå ut med?! Det visade sig att han, som grädde på moset, blivit blodförgiftad. När ska allt elände ta slut liksom?!?!

Tentan idag tror jag gick bra, men jag ska väl inte ropa hej förrens jag fått tillbaks den. Det är iaf väldigt skönt att den är gjord så att jag kan njuta av helgen som är kvar! Synd bara att jag måste spendera den utan min älskade man bara.

Idag har vi varit ute mycket och det är ju så härligt att vädret börjar bli mildare igen och för att inte tala om ljuset. Det är nu ljust ute tills lite efter klockan 16 och det ju så härligt, man blir ju så glad och pigg!

Vi spenderade eftermiddagen hemma hos mor och far. Först var vi ute i lekparken och lekte sen åkte vi lite spark. Snacka om att det är perfekt sparkföre nu, det var sjukt kul att åka!

Efter middagen åkte jag och Love till sjukhuset för att hälsa på Christian en stund. Love var frågvis och  frågade om pappa hade ont när han fick medicinen i armen. Men varför får han medicinen i armen då? Vad menar du då osv. Han har verkligen blivit en frågvis herre på sistone. Något annat som han säger hela tiden, typ jämt, är dumma. Dumma mamma, dumma Lykke, dumma pappa. Vi tog upp det med dagispersonalen och de svarade att det är något som går nu, alla barn pratar bara om dumma hela tiden. Så det går väl över snart får vi hoppas....

Näe, jag ska nog gå och slagga nu. Jag har sovit så oroligt de senaste nätterna och det är ju inte så konstigt. Det har varit så många tankar som snurrat i huvudet på mig om tentan och Christian. Men inatt hoppas jag på att få sova gott.

Avslutar med en liten bildserie på de två finaste ungarna i världen!






Kommentarer
Postat av: Angela

SÅ fina kort på era små!

Och så tråkigt att C är inlagd igen. Du är otroligt stark som orkar plugga och ta hand om familj ändå ska du veta. Hoppas att du får sova inatt!



Stor kram fr Stockholmo!!!

2010-01-24 @ 18:05:49
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0