Tisdag eller är det onsdag?

Oj oj oj, vad dagarna flyger förbi! Jag är helt dagvild, hade onsdag idag och måndag igår för det är väl tisdag idag?!?! Jaja, det är kanske lite mycket nu men jag försöker ta det med ro, ingenting att stressa upp sig för, det löser ju sig alltid! Det är mycket i skolan nu, mycket som ska förberedas inför nästa veckas seminarium #2. Det ena är ganska intressant och det andra suger och så kan det ju vara ibland, livet är inte alltid kul!

Något som är kul är att umgås med familjen! Helst skulle jag nog alltid bara vara med min man och våra barn! Fast i slutändan skulle vi nog ha ihjäl varandra....lagom är bäst!

Lykke har tänder på g så hon bajsar stup i kvarten vilket resulterar i en sårig rumpa och myckat -aj aj aj aj. Det luriga är att bajset inte luktar så vi går hela tiden och snusar henne i rumpan. Men förhoppningsivs går det nog över snart, men vi smörjer på som bara den!

Jo, igår var Love till tandläkaren för första gången. Vi hade förberett honom väl så när jag frågade vad vi skulle göra på morgonen svarade han glatt att: -Vi ska till tandläkaren och det blir kul! Väl där var han superduktig men han ville inte sitta själv i tandläkarstolen utan det gick bra om jag satt där och han fick sitta i mitt knä. Han öppnade snällt munnen och gapade stort, tills han såg bamse i taket. Då var han ju tvungen att berätta för tandläkaren vad alla hette och att bamse gillade honung och han var världens starkaste björn osv. Men när han berättat färdigt gapade han stort igen och tandläkaren kunde fortsätta att räkna och kika på hans fina tänder. Sen valde Love en grön tandborste samt det tråkigaste av alla leksaker som fanns att välja på, ett klistermärke! Men han var glad och nöjd iaf!

Nu är jag trött och ska slagga!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0