Järnbrist?!

Jag är så trött, så trött att jag nästan inte orkar göra någonting! Igår när jag kom hem från skolan ville jag bara lägga mig ner och sova. För att inte tala om hur jag nästan höll på att dö på morgonen när jag var tvungen att pallra mig upp för att sedan gå...eller okej, ta bilen till skolan. Väl där funkar ju allt okej liksom. Jag snackade på och var väldigt aktiv på seminariet vi hade. Men hemma dog jag nästan. Jag var som i koma en bra stund efter vi hade ätit middag men sen började jag pigga på mig igen. Jag tror nog att promenaden till min vän M var det gjorde susen.

Jag ska väl säga att jag är ganska lättretlig också och okoncentrerad, ofokuserad, men allt kommer och går till och från. Kanske har jag järnbrist? Men jag tycker ju att det vore lite konstigt eftersom att jag varje dag äter två tabletter av mitt val kvinna och det borde väl fylla behovet av järn och alla andra vitaminer. Jag ger min trötthet några dagar till sen måste jag ta tag i saken! För som det är nu så är jag nog en ganska grinig och tråkig mamma/ fru....

Annars så sitter jag här i min ensamhet och pluggar. Love är på dagis och Chrill och Lykke har dragit i väg till hans föräldrar. Jag har således hunnit med att städa, dammsuga, tvättat golv samt tvättat en maskin. Nu väntar jag på att grannen N ska komma in med lite lunch, inte dåligt att ha en granne som kommer förbi och lagar lunch va!

I eftermiddag, när jag pluggat klart, kommer Chrill och hämtar mig och Love för att sedan åka tillbaks till svärisarna och käka middag, härligt härligt!

Jo, mickrotentan som jag gjorde klarade jag! Nu är jag ikapp!

Men det är väl bäst att gräva ner sig i böckerna igen imorgon väntar ett eximinationsseminarium i kommunikation.

Hepp hepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0