P som i pepparkaka

Japp, har precis mulat i mig några peppisar och ett glas mjölk, det kändes som att det var pricken över i:t då jag käkade kalvsylta och rödbetsallad till lunch.

Flickorna sover sedan en timme tillbaks och som det ser ut nu så verkar det som att dom kommer sova i en timma till, minst!

Lykkes feber hänger kvar men hon grejjar och pysslar på så man skulle egentligen inte kunna tro att hon är sjuk. Hon blir hemma med mig imorgon också.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi skjutsade Love till dagis och sen brummade vi ut till Coop för att handla blöjjor och lite mat det var även då Lykke såg peppisarna och ville köpa, och är man sjuk brukar man få något gott att smaska på! Ja, förvisso har vi faktiskt bakat pepparkakor men av en deg blev det bara två plåtar pepparkakor resten hamnade i barnens magar!

Jaja, jag ska väl ta och slänga in en maskin med tvätt kanske!

Hajk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0