Helgen

I helgen har vi gjort julgodis och julpysslat! Vi roade oss med att koka knäck och göra ischoklad. Christian är verkligen en mästare på att koka knäck!

Vi pysslade ihop några smällkarameller och pyntade apelsiner med nejlikor och röda band, dom blev fina och luktar otroligt gott!

Igår, söndag, lekte vi ute på förmiddagen och på eftermiddagen brummade vi ut till mina föräldrar för att äta söndagsmiddag, mumma! Klockan 19 på kvällen kikade jag blocket och hittade en säng som skulle passa perfekt till Love. Jag ringde på annonsen. Sagt och gjort åkte vi, pappa och Christina, till Timrå och köpte sängen. Klockan 23 igårkväll hade vi skruvat ihop den och det blev mycket bra!

Nu har Lill somnat igen och jag tillåter mig själv att surfa runt lite. Idag är det kallt ute så jag tror att vi stannar inne och myser nu på förmiddagen. I eftermiddag ska vi nämligen på Luciamingel på Loves och Lykkesdagis, skoj!

Jaja, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0