Sushi

Jag har ett sånt otroligt sug efter sushi idag, hela min kropp skriker efter SUSHI!!. Jag ska därför bara röja undan efter morgonens frukost för att sedan sätta mig i bilen och brumma ner till stan för att inhandla denna delikatess! Kanske drar jag en repa i stadens affärer först dvs om jag orkar.

Det gick sådär att lämna Love imorse. Han var ledsen och ville att jag skulle stanna och kramas med honom, så det var med en stor klump i halsen och med tårar brännandes innanför ögonlocket som jag lämnade en gråtandes Love...Men jag vet ju, innerst inne, att det gick över, säkert på bara några sekunder, sen jag gått därifrån. Men ändå känner man sig världens dummaste mamma...

Nu frulleröj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Törs du äta rå fisk eller vad blir det för variant annars? Jag har oxå suktat efter detta måååånga luncher på jobbet under sommaren.

2010-08-30 @ 11:35:29
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0