Status

Vi är nog alla liiite bättre idag då hostan lagt sig en aning men snoret rinner fortfarande i allas näsor. Love hade ingen feber imorse men den kom tillbaks framåt kvällen men han är relativt pigg och glad iaf! Jag däremot har börjat få ont i ena örat och jag hoppas att det inte blir ngn öroninflammation av det hela för det gör ju såå ont!

Nu ligger jag och surfar och kikar tv. Jag har kikat på -Livet på BB på kanal 5 och snacka om att jag fick sammandragningar bara av att se på programmet! Jag är även glad över att vi bor i Sverige och inte i England när det gäller både sjukhus, barnmorskor och hygien.

Trots att jag ser på ett program om förlossningar så fattar jag ändå inte att vi snart ska gå igenom samma sak, ha värkar och föda fram ett barn, knas! Men jag tror att så fort det "sätter igång" kommer det gå som på räls. Jag ska ju faktiskt ta upp några punkter med min barnmorska som hon i sin tur ska knappa in i min journal så att barnmorskorna på förlossningen kan se hur jag vill ha det. Det känns faktiskt väldigt viktigt att få dela med sig av sina önskemål om hur man vill ha det och hur man inte vill ha det. Skulle nu barnmorskorna inte läsa igenom journalen så är ju Christian även insatt i mina önskemål så att han får föra fram min talan dvs om jag själv inte orkar det.

Näe, nu ska jag ta och borsta gaddarna och hoppa i säng.

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0