Som ett brev på posten....

kom den, förkylningen. Igår kväll började det klia i halsen och näsan började rinna vilket har lett till att jag sovit som en kratta i natt. Nu på morgonen har jag fortfarande ont i halsen men är bättre i näsan, huvudet känns ganska tungt det också, typiskt!

Lykke vaknade runt sju och fick välling. NÄr hon druckigt upp den gick hon upp och kikade lite för att sedan krypa ner med mig och somna om igen. Ja, hon kunde somna om men inte jag, jag var för hungrig så jag gick upp och käkade frulle. Nu ligger jag här i soffan, suger på en strepsil, kikar morgontv och surfar lite. Jag tror dock att jag ska krypa ner och lägga mig med Lykke och försöka somna om igen, jag skulle behöva lite mer sömn eftersom jag sov så dåligt inatt.

Idag går jag in i vecka 38 vilket betyder att det inte är så himla långt kvar tills vi får träffa bebisen som bott i magen så länge. Jag är ju less nu och det vet ju alla så igår fick jag för mig att jag skulle googla lite för att få lite tips och trix om hur man kan sätta igång förlossningen lite tidigare. Men jag kom dock fram till att bebisen kommer när den bakats färdigt! Det finns dock sjukt många skrönor och tips om hur man får ut bebisen tidigare men jag skulle aldrig kunna utsätta mig eller bebben för vissa experiment alltså. Jag läste dock någonstans att pojkar brukar ha en tendens att komma lilte senare och flickor lite tidigare så vi får väl se om det stämmer...

Nu ska jag krypa ner och mysa med Lykke!

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0