Ser ni, där hänger den och väntar.....ja, ...

img_6807 (MMS)

Ser ni, där hänger den och väntar.....ja, BB-väskan alltså. Det enda som ska packas ner innan vi åker in är en cocacolaburk från kylen.   Idag lämnade vi båda barnen på dagis och det hade gått toppen! Jag och Chrille brummade då ut till Birsta för att inhandla nya kläder till både Love och Lykke. Vi passade även på att käka lunch och mysa lite ,på tu man hand, såhär innan barn nr 3 dyker upp. Efter några mysiga timmar och några tusenlappar fattigare åkte vi hem. Jag gick och la mig och vilade och Chrille åkte till dagis för att hänga med barnen innan det var dags för de att åka hem.   Nu har vi precis käkat middag och väntar på att min syrra och systerson Sigge ska komma hit och leka lite. Jag måste säga att jag mår lite bättre idag men jag har liksom en diffus huvudvärk hela tiden men jag mår bra! Jag trodde dock igår att bebben skulle komma på natten...men jag hade visst fel... Oj, nu kom de visst!  Hepp hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0