Så här såg magen( v39) och jag ut igår. Nu...

img_6807 (MMS)

Så här såg magen( v39) och jag ut igår. Nu är det inte många dagar kvar och det känns skönt. Idag har jag varit på Mvc. Det gick sådär faktiskt. Det visade sig att mitt undertryck hade tagit ett rejält hopp uppåt samt att det börjat läka äggviteämnen ut i urinen. Så det är därför jag varit så trött, haft huvudvärk och sovit så mycket den sista tiden. Jag ska därför in på extra kontroll på torsdag.  I nuläget ligger jag i soffan, med huvudvärk, öppet fönster och alla lampor släckta. Jag känner mig faktiskt ganska risig. Därför säger jag tack och godnatt nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det löser sig, inte lång tid kvar nu. Bra att dom håller koll på dig iaf!

2010-08-24 @ 21:59:22
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0