Lugn natt

Som jag har sovit skönt inatt! Jag vet inte när jag sov så här skönt sist, säkert innan jag blev gravid. Idag känner jag mig således väldigt utsövd och pigg!

Ute hällregnar det verkligen. Jag hoppas att det hinner avta innan jag ska skjutsa Love och Lykke till dagis för annars kommer vi bli såå blöta!

Nu har iaf Christian jobbat sista natten för den här skiftsvängen vilket betyder att han är ledig, japp helt ledig, i 6 dagar nu! Detta betyder ju att det passar oss perfekt att få barn under någon av de här lediga dagarna....men frågan är om bebisen i magen är med på våra tankar....jag hoppas det för annars kan det bli väldigt komplicerat, varför?! Jo,för att den 13/9 drar Christian till Malmö för att äntligen få opereras,som vi väntat på denna operation, vilket är 10 dagar efter beräknat födelsedatum och vem vet, jag kanske inte har lyckats ploppat ut ungen än. Detta medför ju att jag senast blir igångsatt den 13:e och Christian måste ställa in operationen....men, detta är ju bara ett skräckexempel för inte tänker jag gå över tiden så länge....Sen är det ju inte så kul om jag föder barn den 12:e och han måste dra den 13:e för att sedan vara borta i ca en vecka heller...näe, vi röstar för att bebisen passar tiden och kommer när det är sagt att den ska komma!

Nu ska jag ta och ge mina små finisar lite frulle för sen bär det av till dagis!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0