Love, en utslagen hjälte! Jag kunde inte m...

img_6807 (MMS)

Love, en utslagen hjälte! Jag kunde inte motstå att ta en bild på vår älskade Love som sussar så djupt och tungt, han reagerade inte ens när jag vände honom tillrätta. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Jag tänkte inte föda barn inatt utan väntar tills Chrille är ledig, han jobbar sista natten nu, ja det känns mysigare så, om vi båda är hemma när det sätter igång... för förr eller senare så kommer det ju göra det. De sista dagarna har jag tänkt mycket på hur livet kommer att bli med ett till barn, det är ju för sent att ångra sig nu, men den tanken har faktiskt också dykt upp... vi har det ju redan så bra som vi har det nu. Jag kommer ihåg att jag hade de tankarna innan vi fick Lykke också. Och det gick ju bra när hon väl kom till oss! Det blir nog bra när den här bebisen kikat ut också...annars kanske man kan sälja den på Blocket...billigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0