Liten är sjuk

Just det. Hela familjen har ju varit krassliga med hosta, snuva och lite kli i halsen. Christian är nästan frisk, han är även boven i dramat som smittat oss alla, jag är fortfarande hostig och snuvig och Lykke likaså. Love, som också är hostig och snuvig, blev superdålig i eftermiddag, fick feber och ont i huvudet så han ville gå och lägga sig klockan sju och det tillhör ju inte vanligheterna precis! Så efter lite hostmedicin, näsdroppar och alvedonsupp somnade han på tre röda! Jag hoppas och håller tummarna att han är frisk tills imorgon!


När det gäller bebben i magen så har jag haft fler sammandragningar idag så det känns ju skönt att kroppen förbereder sig, men jag är nu inställd på att gå över tiden, ja det känns liksom lite lättare då, trots att jag är superless!

Nu ska jag och öka på min matchvikt med lite vanlijglass och chokladsås, mumma!

Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0