Stolt!

Mitt upp i allt elände, tar Lykke och bränner av några steg på egen hand! Visst har hon stått själv länge och gått mellan soffa och bord osv men aldrig riktgit vågat fullt ut. Nu håller det kanske på att släppa?! Jag/vi är såå stolta över vår lilla Lykkelisa!

Daddycool är fortfarande på sjukhus och vi saknar honom mer och mer för var dag som går.

Nu väntar middag hos mor och far. Ja, vi har faktiskt varit här hela helgen och det är så skönt att slippa vara själv och sen har ju barnen så roligt också!

Ikväll återvänder vi till stan för att imorgon återgå till våra vardagliga rutiner, Love på dagis och jag på skola. Lykke kommer att få spendera dagen med sin farmor i morgon då jag måste ge gärnet i skolan. Om två veckor har jag tenta och jag skulle så gärna vilja klara den. Efter tentatn funderar jag på att ta ett litet brejk i 5 veckor, alltså jag kommer inte gå till skolan utan försöka läsa på egenhand för att sedan försöka göra tentorna, 3st, för att testa om jag klarar de annars så får jag helt enkelt göra kursen nästa termin istället. Jag måste koncentrera mig på familjen i första hand nu. Det hade ju varit annorlunda om Lykke också gått på dagis, då kanske jag kunde gå i skolan samt att klara av hemmet också men nu är hon inte så stor. Därför blir det kanske, ett litet avbrott i studierna tills att Christian är hemma och på benen igen.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: sjuklingen

hade ju vart kul med lite bilder

2009-10-28 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0