Livet i fagervik

Nu har jag precis kikat på tvserien Livet i Fagervik and I love it! Jag får värsta sköna feelingen när jag kikar på det programmet! Men nu får jag vänta i en vecka innan det är dags för nästa avsnitt. Nu passar jag på att surfa lite innan det är dags för nästa program vilket är svenska hollywood.

Idag har nästa kurs, Anatomi & Fysiologi, kört igång och den verkar tung, det är väldigt mycket fakta som ska bankas in i huvudet på oss. Jag är väldigt glad över att ha funnit så fina pluggvänner, vi är verkligen en jättebra grupp, vi har kul tillsammans! Jag måste även ge en eloge till min duktiga man som sköter all markservice nu när jag börjat plugget! Jag älskar dig Chrillejokk!

Nu börjar programmet!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0