Snabbis

Har lämnat Love på dagis. Skyndade mig hem för att ta en dusch, det gäller ju att passa på när Lykkepluttan sover. Nu sitter jag och väntar på att min mor ska hämta upp mig och Lykkepluttan för att vi ska åka och hälsa på min mormor och morfar. Det var superlängesedan jag var och hälsade på de nu så det ska bli så kul så kul! Jo, morfar har ju fått hörapparat också, så nu kanske han till och med hör vad jag säger....

Igår var det grillkväll på Loves dagis, det var trevligt. Det är alltid roligt att träffa  alla barnens föräldrar och se vem barnet är likt, mamma eller pappa,  och oftast är ju barnen sötare än föräldrarna....

På förmiddagen igår, gick jag och Lykke ner på stan för att möta upp min vän Annelie. Det var sjukt längesedan vi sågs och nu träffades vi med varsin liten unge också. Det var roligt! Vi shoppade och snackade skit. Jag handlade lite kläder till både Love och Lykke. Lykke har ju snart inga bodys kvar som hon kan ha då hon blivit så stor, då det blev lite bodys, klänningar och byxor samt en solhatt!

Nu ringer telefonen, bäst att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0