Shoeshopping!

Inom loppet på några dagar har Lovegos fått två nya par skor! De är hur schyssta som helst! Klart att man måste ha nya skor nu när sommaren är här och man ska springa ute och leka mycket. Jag ska slänga in lite bilder så fort jag får fingrarna ur.....

Det blev inte bara shoeshopping utan lite kläder till Lykkeplutt också, en supersöt klänning och ett sommrigt linne. Sen blev det en keps från pop och en hatt från H&M till Love. Det gäller att vara ute i god tid för sånt tar snabbt slut i storlekar.  

Det blev nästan ett par skor till mig med men de hade inte min storlek inne så jag måste knata ner till stan och köpa de imorgon, de hade tre par kvar där. Det blev ett par nya vita converse för de jag har nu är sjut utslitna och denna gång blev det vanliga i tyg och inte i skinn som jag har nu.

Imorgon är det fredag, jihoo! Vi är även "husvakt" åt Chrilles föräldrar då de är ute på resa och snacka om att det är skönt! Bara öppna dörren och släppa ut Love på tomten. Jag skulle kunna döda för ett hus nu.....åh, men den som längtar efter något gott.....

Jo, det gick toppen på BVC igår. Lykke grät inte en endaste tår när de stack henne i båda benen samtidigt! Konstig brud va?! Hon vägde 6840 och mätte 66,5cm, helt perfekt alltså! Jag snackade lite om mat och amning också men BVC-sköterskan tyckte att jag skulle chilla lite,ja, ta det lungt på matfronten. HOn går ju upp som hon ska och har jag mat så det räcker och hon är nöjd så då är detbara att fortsätta amma, härligt härligt!

Idag och igårkväll har Lykke faktiskt varit lite kinkig men inte så där jobbigt mycket iaf, utan bara lite grin och gråt emellanåt.


Eftersom att Love varit hemma med mig i veckan så fick han följa med på babysången idag. Han var superduktig och lekte i rummet brevid när vi sjung och ibland kom han in och visade mig någon leksak och för att checka läget.  Sen fikade vi och så kom det två killar i 10.års åldern och hälsade på och snacka om att Love blev förtjust. Han fick spela fotboll med de och han lyste som ett ljus hela tiden, min lilla fina kille!

När papi kom hem berättade han glatt om att han minsann varit på babysång med mamma och Lykke och att han spelat fotboll med killarna. MYS!

NÄe, orkar inte skriva mera!

Tjabba!

Kommentarer
Postat av: maryJ

jasså det var shoppingrajd ni var på väg på när vi sågs i bilkön :)

sköjj

//kram!

2009-05-14 @ 22:29:43
Postat av: maryJ

jasså det var shoppingrajd ni var på väg på när vi sågs i bilkön :)

sköjj

//kram!

2009-05-14 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0