Sämst

Jag är ju bara för dålig på att blogga nuförtiden! Fy mig!

Vi är iaf friska och krya nu, äntligen och ack så skönt! Jag ringde dagis i måndags och berättade läget, ja att Love får stanna hemma den här vecka och samla kraft mot alla de dumma bacillerna. Så igår var vi på kyrkis i kovland och idag var vi på krykis här i stan, kul kul! Efter kyrkiset idag gick vi hem, käkade lunch och slumrade. När daddy slutade åkte vi ut till svärisarna och käkade middag och busade. Chrille bytte även dämpare på vår bil, min duktiga händiga karl!

Nu har vi precis kikat DH och jag ska nog ta och borsta gaddarna för att hoppa i säng, jag är trött som en gnu! Imorgon är en ny dag, jag hoppas på finväder så vi kan gå till lekparken och latja lite! Halv två är det dags för oss att infinna oss på BVC, Lykke ska få sin andra vaccinationsspruta, lilla pluttan. Det ska bli intressant och se hur mycket hon väger nu och hur mycket hon växt då jag tycker hon blivit så fint rund runt kinderna, min söta plutta! Jag ska snacka lite med Catrin, bvc-sköterskan, om amningen och smakisar också, ja måste jag verkligen börja ge henne smakisar nu....jag skulle helst vänta i någon månad till, men vi får väl se, än så länge är hon ju mer än nöjd med min milk.

Så här på kvällskvisten har jag klickat hem ett par superschyssta gympisar till Lovegos, han kommer bli såå cool i de!!!

Ojdå, det är visst schlager på tv nu, nån slags deltävling. Ja, jag ska väl slösufra och kika lite på det då innan jag nattar kudden.

Hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0