Mätt, trött och less!

Precis som rubriken lyder så är jag sjukt mätt, trött och en gnutta less. Mätt är jag pga att vi har varit och firat min kära farmor och då blir det, som alltid, mycket gott att stoppa i munnen.  Började med smörgåstårta för att sedan käka kakor, bullar och en supergod marängtårta med divrese bär och lite jordgubbar på det. Så mätt är egentligen bara förnamnet!

Trött är jag för att jag bara är det. Kanske för att Lykke vaknade tidigt och låg och snackade i en timma, och såklart kan jag ju inte sova på riktigt då utan jag ligger och lyssnar. När hon snackat färdigt, typ en timma senare, somnade hon om och då skulle Chrill upp, klockan sju. Men som tur var så fick jag sova fyrtiofem minuter innan det var dags för mig att gå upp. Sen har det varit full rulle. Frukost. Klä på alla barn. amma. Gå/småspringa till dagis. Åka till affären. Amma. Städa. Äta lunch. Hämta Love från dagis. Mellis. Göra middag till Love. Amma. Åka till farmor. Fika. Fika lite till. Fika ännu mera. Åka hem. Titta tv. Slösurfa. Slösurfa lite till. Ja, ni förstår, allt har liksom gått i ett och det blir man trött av.

Less är jag för att jag vill så mycket. Jag vill så mycket men det är så många käppar som sitter fast i mitt hjul att det knappt går runt nu. Äh, jag orkar inte skriva om det och visst, det kommer bli bättre, jag kommer kunna cykla men just nu känns det omöjligt.....( en dålig jämnförelse på mitt riktiga problem, men jag vill inte skriva om det här, bara Chrill vet, så därför blir det ibland kassa jämnförelser)

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng. Jag skulle egentligen vilja ha läst lite bok men jag har ingen just nu. Detta måste lösas så det får bli ett besök på bibblan snarast möjligen!

Men oj då, här var det bilder minsann!


Dagishämtning




Loves nya shoes. Adidas is the shit!

Natta!

Kommentarer
Postat av: Emma Burström

Vilka fina barn ni har! Jättesöta!! Förresten så har du en riktigt rolig bok som du kan läsa, den du lånande av mig: Gå vidare. Den roligaste boken jag har läst. HA det gott. Saknar dig massor. Kram

2009-05-21 @ 08:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0