Fortfarnade feber...

Japp, ni läste rätt, Love har fortfarande feber trots att han käkar penicillin. Vi ringde därför till VC idag och berättade läget varpå vi fått tid för en grundligare undersökning imorgonbitti igen. Sköterskan som Chrill snackade med trodde kanske, eftersom att penicillinet inte tar, att det var något åt lungorna. Jag hoppas de hittar boven imorgon iaf för nu vill jag att han ska bli frisk!

Trots att vi är lite småsjuka allesammans så tog vi bilen till Loves farmor och farfar i morse. Vi var ju tvungen att hitta på något annars klättar Love på väggarna här hemma! Det var så mysigt så, vi lekte, käkade lunch och fikadeinnan vi åkte hem lagom tills då ungarna skulle sova lunch. Jag kröp ner med Lykke och sov en stund jag med,nice!

Idag blev det lax till middag, huur gott som helst! Love ville ha , MEERA LAAX, hela tiden, så så gott var det! Mätta och belåtna började vi fixa och trixa lite här hemma, typ samla ihop alla återvinningsgrejjer som vi har gömt undan i skåpen. Sen satte vi oss i bilen och åkte iväg till återvinningen med det varpå vi åkte förbi affären och handlade lite. Love följde såklart med mig in ochhandlade. Alltså han snackar hela tiden, det har han ju gjort länge, men nu har han ett sånt sjukt bra uttal! Han säger R helt korrekt så det låter så himla mysigt när han säger gRRRönsaker och gRRRÄVSKOPA. Han tycker nog att det är väldigt kul att säga r också, eftersom att han betonar boksaven så mycket, vår duktiga kille!

Näe, nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa lite bok för att sedan slockan!

Är det någon som är sugen på denna!

Tjipp tjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0