Uppe med tuppen, eller Love som han också kallas....

Jag kikade fel på klockan, och trodde att den var sju men då den egentligen bara var sex.....jag blev glad men sen sjukttrött då jag insåg att klockan bara var sex.....varför ska han vakna så tidigt för?!?!?!

Så nu sitter vi här och kikar på morgontv och myser, och nu när man är lite piggare så är det ganska mysigt faktiskt. I sovrummet ligger mannen och sover som en stock, bakis....men man mår ju som man förtjänar efter en kväll ute med grabbarna....

Nu ska jag byta poppblöjja på Lovegos.....skoj skoj!

Idag, efter jag lämnat Love, tror jag att jag ska ner på stan och shoppa lite. Jag har dock lovat mor att följa med till min mormor och morfar, men jag ångrar mig, tror jag, ska fundera!

Nåja, nu ska vi njuta av att det är fredag!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0