Godnatt

Usch, jag är trött men ändå sitter jag uppe. Jag gör heller inget speciellt som håller mig uppe, utan bara slösar tid med att surfa runt på massa konsiga sidor och bloggar. Chrill då, jo han sitter framför sin nya dator och grejjar, inte heller sån kul kille...oj då, nu stängde han faktiskt av datorn och kom in hit och sa, -jag antar att det är mig du väntar på. Visst, så är det faktiskt, jag menar, hur kul är det att gå och lägga sig själv, inte alls kul faktiskt. Så nu när han vill gå och lägga sig ska jag också göra det. Dags att borsta gaddarna!

Imorgon är en annan dag!

Sjukdomsstatus. Penicillinet botar Love toppen! Nu börjar vi känna igen den gamla goda Love igen, härligt värre!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0