39,3 och födelsemärken

Natten har varit bra. Både Love och Lykke har sovit som två små stockar, skönt för oss föräldrar!

I morse när Love vaknade och jag tempade honom hade han 39,3. Jag gav honom en supp och sen piggade han på sig ganska mycket faktiskt. Vi gick upp och käkade frulle, Love med för den delen men han ville ha glass och det får man ju äta till frukost när man är sjuk.

Efter frukost blev det lite tv-tittning och sen lek. Love hoppade till och med in till sitt rum så snacka om att suppar hjälper!

Nu sover han igen. Det var tänkt att Lykke också skulle sova men jag hör hur hon ligger och klagar i sin säng, kanske är det bäst att jag hämtar henne innan hon väcker Love som sover i vår säng....

Idag strålar solen och vi ska på babysång, nice!

Jo, igår när jag låg och beundrade en sovandes Love hittade jag en liten prick som jag aldrig förut sett. Jag kikade närmre på pricken och såg att det var ett litet födelsemärke, Loves första födelsemärke har skådats, så sött så! Och tänk hur många fler prickar och märken som kommer att träda fram ju äldre han blir. Tänk, snart är vår stora lilla son två år! Tiden flyger verkligen fram!

Nu ska jag hämta sångfågeln som framför sin klagosång...

hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0